CZK Měna
Hledat
Menu

Nacházíte se zde: Úvod E-shop Papír a Scrapbooking Papíry speciální Kartonový papír Kartonové papíry Kraftstax A4 sada (25ks)

Kartonové papíry Kraftstax A4 sada (25ks)

Kód zboží: PMA 160604 EAN: 5055170156656
Kartonové papíry Kraftstax A4 sada (25ks)

Kartonové papíry Kraftstax A4 sada (25ks)

100,59 Kč

Skladem - můžete mít do 2 pracovních dnů

Dostupnost zboží na skladech

e-shop Králův Dvůr

Skladem - můžete mít do 2 pracovních dnů

Prodejna Praha 7

5 ks

Množstevní sleva Cena za ks
1 100,59 Kč
10 79,78 Kč
100,59 Kč
+
Kraftový papír je recyklovaný kartonový papír vhodný na scrapbooking nebo dekorování. Více

Varianty produktu

Doporučujeme

Kartonové papíry Kraftstax

O-PMA 16060.xxx Více variant
Cena od 72,74 Kč

Kartonové papíry Kraftstax 12x17cm sada (100ks)

PMA 160606

Skladem - můžete mít do 2 pracovních dnů

146,25 Kč

Kartonové papíry Kraftstax 20x20cm sada (20ks)

PMA 160600

Skladem - můžete mít do 2 pracovních dnů

88,21 Kč

Kartonové papíry Kraftstax 20x20cm sada (100ks)

PMA 160608

Skladem - můžete mít do 2 pracovních dnů

239,09 Kč

Kartonové papíry Kraftstax A4 sada (100ks)

PMA 160609

Skladem - můžete mít do 2 pracovních dnů

364,43 Kč
72,74 Kč

Další varianty (3)

Popis - Kartonové papíry Kraftstax A4 sada (25ks)

Balení obsahuje 25ks papírů. Rozměry papírů A4 (21 x 29,7cm). Určeno na scrapbooking. Neobsahuje kyselinu. Vysoká gramáž 280g/m2. Vyrobeno z recyklovaného papíru. Papír je pevný a je vhodný pro prostorové projekty, lze vyřezávat na Big Shotu Bigz šablonami.

Nedoporučujeme embosování, papír je pevný a výsledný embos není rovnoměrný. Není vhodné do tiskárny. Varování: Netoxické. Bez kyselin a ligninu. Barvy se mohou lišit, strany papírů nejsou stejnobarvené. Návrh není zobrazen v měřítku.

Parametry

Gramáž papíru 280 g/m2
Obsah balení 25 ks
Rozměr A4 (21 x 29,7 cm)
Barva kraft

Značka WEST DESIGN PRODUCTS LIMITED

Nakažlivá vášeň pro umělecký a hobby průmysl a touha pohánět ji vpřed začala v maloobchodu a vedla k akvizici a růstu společnosti West Design a jejího rozšiřujícího se portfolia značek. Dědictví myšlenek zaměřených na budoucnost zajistilo neustálé inovace produktů, které si zákazníci zamilují, což firmě pomohlo stát se skutečným lídrem v oboru. 

Nahoru